Förvaltningsassistent för konsultuppdrag - Norrköping 

Uppdragsbeskrivning

Vi söker en engagerad förvaltningsassistent för ett konsultuppdrag som startar igång omgående. Placering är i Norrköping.

Som förvaltningsassistent kommer du att spela en central roll i att tillhandahålla administrativt stöd till förvaltningsorganisationen och underlätta kontakten med hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:

  • Kontinuerlig kontakt med hyresgäster genom hantering av inkommande frågor och felanmälningar.
  • Skapa och förmedla information till hyresgästerna.
  • Stötta upp förvaltarna och vara med på att utföra beställningar av löpande underhåll.
  • Hantera störningar, avhysningar, inkassoprocesser och kontraktskontroller.
  • Hantering av tillval.
  • Delta vid behov i renoveringsprojekt och hantera fakturafrågor samt avflyttningsprocesser.
  • Bemanna receptionen under vissa timmar under veckan.
  • Beställningar till kontoret.

Kvalifikationer:

  • Relevant utbildning inom fastighetsbranschen.
  • Erfarenhet av arbete inom fastighetsbranschen, exempelvis som förvaltningsassistent/uthyrare eller praktik inom förvaltning.
  • B-körkort.

När det gäller personliga egenskaper värderar vi hög social kompetens och en god kommunikationsförmåga, vilket är avgörande för kontinuerlig interaktion med hyresgäster och kollegor. Du bör ha förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och effektivt prioritera ditt arbete. Du förstår vikten av gott samarbete!

Om du är redo att ta dig an en mångsidig roll inom fastighetsförvaltning och trivs i en miljö där engagemang och service är viktiga komponenter, ser vi fram emot din ansökan!

 

Läs mer om våra erbjudanden