Förvaltningsassistent för konsultuppdrag med chans till förlängning i Göteborg!

Nu söker vi en förvaltningsassistent för ett konsultuppdrag till ett stort fastighetsbolag i Göteborg. Bolaget erbjuder dig en roll med hög variation i en organisation med många möjligheter och kontaktytor.

Uppdraget avser starta upp i mitten av augusti och pågå till och med årsskiftet 2022/2023 på heltid, god chans till förlängning finns.

Om uppdraget
Vår kund är ett stort fastighetsbolag inom offentlig sektor. Som förvaltningsassistent ingår du i ett team om cirka 20 personer. Detta är en bred roll inom både hyresadministration och chefsstöd. Du rapporterar till avdelningens fastighetschef. Under uppdraget kommer du att ingå i ett administrativt team där du kan känna dig fri att bolla tankar och idéer med kollegor.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

  • Ansvara för hyres- och avtalsadministration inom avdelningen vad gäller avtalsändringar.

  • Vara förvaltarna behjälplig vid behov.

  • Samverka med controller i prognosarbete avseende hyror.

  • Samordna och koordinera övergripande kundmöten och aktiviteter.

  • Agera chefsstöd åt fastighetschef med mötes och resebokningar samt samordning av möten.


Din profil
För att trivas i denna roll ser vi att är van vid att arbeta över många kontaktytor, både internt och externt. Du är en strukturerad person som gillar ordning och reda. Vidare tror vi att du är van vid att arbeta administrativt och vill ge bästa service till dina kollegor och ser det som en självklarhet att överraska med ”det lilla extra”.

Läs mer om våra erbjudanden