Förvaltningsassistent sökes för konsultuppdrag hos välkänt fastighetsbolag i Helsingborg!

Uppdragsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en förvaltningsassistent som vill ta första steget ut i fastighetsbranschen. Uppdraget startar omgående och förväntas pågå under sommaren. Du kommer att utgå från kontor i centrala Helsingborg hos ett trevligt bolag inom fastighetsbranschen.

Som förvaltningsassistent är din huvudsakliga uppgift att stötta förvaltarna i deras dagliga arbete. Dina ansvarsområden innefattar bland annat dokumenthantering, viss uthyrning, nyckelhantering, administration och systemhantering. Dina arbetsuppgifter innebär även att hantera kundärenden, sköta störningssamtal och inflyttningssamtal, samt att föra ut information till hyresgästerna.

Din bakgrund
Då rollen som förvaltningsassistent innefattar mycket kontaktytor har du en god kommunikationsförmåga och förstår vikten av goda relationer. Det är betydelsefullt att du är noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta. För att trivas i rollen som förvaltningsassistent tror vi att du är en driven person som vill utvecklas inom branschen.
 

Läs mer om våra erbjudanden