Erfaren koordinator inom nyckelhantering för konsultuppdrag till Uppsala

 

Uppdragsbeskrivning

För kunds räkning söker vi en erfaren koordinator inom nyckelhantering som kan gå in i ett uppdrag inom kort. Uppdraget beräknas pågå under 6 månaders tid och är på heltid med placering i Uppsala.

I rollen ansvarar du för nyckelhanteringen, inklusive daglig in- och utlämning samt uppföljning.
Du erbjuds en ansvarsfull roll med många kontaktytor i en professionell organisation där medarbetarna är självgående och kompetenta. 

Arbetsuppgifter

  • Kontorsadministration inklusive nyckelhantering och passersystem.
  • Kontakt med hyresgäster och entreprenörer.
  • Förbättra och utveckla de befintliga rutinerna för nyckelhantering.
  • Vara delaktig i införandet av digitalisering.
  • Nycklar tas emot och lämnas ut direkt på plats.

Din bakgrund

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete inom nyckelhantering. Du är noggrann, serviceinriktad och har ett starkt fokus på att säkerställa att arbetet utförs korrekt. Du har god kommunikativ förmåga och är skicklig på att bygga och underhålla positiva relationer.

Kvalifikationer

  • Du har erfarenhet av nyckelhantering samt har kunskaper från ett nyckelhanteringssystem.
  • Erfarenhet inom serviceyrken.
  • God administrativ förmåga.
  • Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

 

Läs mer om våra erbjudanden