Administratör för konsultuppdrag på deltid
Vill du ha en central roll i en dynamisk organisation där du får arbeta brett med administration, ekonomi och styrelsefrågor?
Vi söker nu en strukturerad och självgående administratör för ett konsultuppdrag i norra Stockholm med start i slutet av maj. Uppdraget omfattar 50% och utförs med hybridupplägg, där kontorsplats finns i Kista.
Om rollen
Som administratör har du en nyckelroll i att stödja verksamheten genom effektiv hantering av bolagsformalia, styrelseadministration, ekonomihantering och projektkoordinering. Du fungerar även som en första kontaktpunkt för externa förfrågningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
- Styrelseadministration – Förbereda möten, hantera protokoll och följa upp beslut.
- Bolagsformalia & avtal – Säkerställa att dokumentation och juridiska krav är uppdaterade samt bevaka verksamhetens avtal.
- Ekonomi – Samordning av fakturahantering, budgetuppföljning och kontakt med revisor.
- Projektkoordinering – Administrativt stöd i pågående projekt, hantering av dokumentation och uppföljning av deadlines.
- Extern samordning – Fungera som kontaktperson gentemot externa aktörer och samordna möten.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av administration, ekonomi och styrelsearbete. Du är noggrann, serviceinriktad och självgående med en god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Vidare har du god systemvana och uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift.