Administratör för konsultuppdrag i Göteborg
För kunds räkning söker vi en engagerad administratör/koordinator som inom kort kan gå in i ett heltidsuppdrag och ca 6 månader framåt.
Placering är hos kund i lokaler utanför Göteborg.
Vi söker en administratör som är redo att ta ansvar och vara ett stöd för cheferna i organisationen. Du tillhör företagets stab av specialister, inklusive kommunikatörer, ekonomiassistenter och kundtjänst, som tillsammans stödjer organisationen med sina viktiga funktioner.
- Stödja cheferna med administrativa uppgifter
- Miljödiplomeringsadministration
- Klimat & miljöredovisningsadministration
- Administration kring policies
- Anbud- och avtalsadministration
- Rutiner- och dokumentationshantering
Krav och meriter:
- Erfarenhet som administratör eller chefsassistent
- Minst gymnasiekompetens
- God datorkunskap (word, excel, powepoint)
- Utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
- Exceptionell kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt
- Stark problemlösningsförmåga
- Noggrann och ansvarstagande
Om kunden
Vår kund är ett svenskt fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar bostäder och kommersiella fastigheter i Sverige. Deras uppdrag är att skapa det goda boendet! Detta är ett fastighetsbolag som är mitt inne i en stor omvandling vad gäller digitalisering och utveckling av tjänsteutbudet.
Om du vill arbeta på ett företag under stark utveckling som präglas av engagemang, trygghet, omtanke, hållbarhet, samverkan med korta beslutsvägar så är du rätt person för detta uppdrag.
Din bakgrund
I rollen som administratör kommer du ha många kontaktytor både extern och internt och du uppskattar att vara ett internt stöd för . Arbetsdagarna är varierande, något du uppskattar och tar vara på genom att självständigt planera hur arbetsdagen ska utformas. (osv…)